عید غدیر مبارک


 

نه فقط بنده به ذات ازلي مي نازد

ناشر حکم ولايت به ولي مي نازد

گر بنازد به علي شيعه ندارد عجبي

عجب اينجاست خدا هم به علي مي نازد


مبادا دشمني ها پا بگيرد

حديث نفس، در دل جا گيرد

هر آن كس را كه من مولاي اويم

مبادا جز علي مولا بگيرد!

نگين حلقه دنيا غديره

زمين را گنج بي همتا غديره

بگو اي نوح با مردم:‌ بياييد

ولايت كشتي و دريا غديره

 

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, | 23:3 | نویسنده : رحمت |

غدیر،سند شیعه


 

سرتاسر حیات طیبه رسول ‌اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و لحظه به لحظه آن در نزد مسلمانان دارای اهمیتی بس شگرف و والاست؛ چرا که نه تنها کلام رسول‌ اکرم به نص صریح آیات قرآن، عاری از هرگونه هوا و هوس و متصل به سرچشمه وحی است(2)، بلکه عمل و فعل آن بزرگوار نیز بر تک تک مسلمانان حجت است و صراط مستقیم را به عالمیان می‌نمایاند.(3) اما در این میان، مقاطعی خاص از زندگی آن بزرگوار، به جهات گوناگون از اهمیتی ویژه برخوردار می‌باشد که یکی از بارزترین آنها، واقعه غدیر خم است. واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت، دارای درخشندگی و تلألؤ خاصی در تاریخ اسلام است. کمتر مقطع تاریخی را می‌توان در جهان اسلام یافت که از لحاظ سند، اطمینان از اصل وقوع، کثرت راویان و اعتماد بزرگان و علمای مسلمین، قوت و استحکامی نظیر این رویداد مهم داشته باشد.

هنگامی که به راویان حدیث غدیر می‌نگریم، در مرتبه نخست نام اهل‌ بیت گرامی رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی امام ‌علی (علیه السلام)، فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) دیده می‌شود و در مرتبه بعدی نام حدود 110 تن از صحابه پیامبر اسلام(4) به چشم می‌خورد که در این میان، نام افرادی شاخص از میان صحابه همچون:

1-     ابوبکر بن ابی­‌قحافه

2-     عمر بن ‌الخطاب

3-     عثمان بن عفان

4-     عایشه بنت ابی‌بکر

5-     سلمان فارسی

6-     ابوذر غفاری

7-     عمار یاسر

8-     زبیر بن‌ عوام

9-     عباس بن عبدالمطلب

10- ام سلمه

11- زید بن ‌ارقم

12- جابر بن عبدالله‌ انصاری

13- ابوهریره

14- عبدالله ‌بن ‌عمر بن ‌الخطاب

 

 

و... توجه آدمی را به خود جلب می‌کند که تمامی آنان در محل غدیر حاضر بوده‌اند و حدیث غدیر را بدون واسطه نقل نموده‌اند. سپس در میان تابعین(5)، حدیث غدیر از 83 تن از تابعین نقل شده است که از جمله آنان می‌توان به:

1-      اصبغ بن‌ نباته

2-      سالم‌ بن ‌عبدالله ‌بن عمر بن الخطاب

3-      سعید بن‌ جبیر

4-      سلیم‌ بن قیس

5-      عمر بن عبدالعزیز(خلیفه اموی)

و... اشاره نمود.

پس از تابعین، در میان علمای اهل تسنن از قرن دوم تا قرن سیزدهم، 360 تن، حدیث غدیر را در آثار خویش نقل نموده‌اند که 3 تن از صاحبان صحاح سته (صحاح ششگانه)(6) و دو تن از پیشوایان فقهی اهل تسنن(7) نیز در شمار این بزرگان جای دارند.(8)

در بین محدثین و علمای شیعه نیز افراد فراوانی حدیث غدیر را در کتب مختلف، روایت نموده‌اند، که تعداد دقیق آنان مشخص نیست. از این اندیشمندان می‌توان به:

1-      شیخ کلینی

2-      شیخ صدوق

3-      شیخ مفید

4-      سید مرتضی

و... اشاره نمود.(9)



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, | 9:55 | نویسنده : رحمت |

بازی آنلاین یا جنگ نرم علیه پیشرفت کشور

 

جنگ خانها(خانوارز)

 

 

 

  



- تقلیدی از بازیهای غربی دیگر مانند تراوین و تبیلغ فراوان برای اینگونه بازیها

- قرار دادن اسکریپتهای هدایتگر سایتهای منحرف و فیلتر شده مانند فیس بوک و ...و تشویق کاربران برای هدایت به سمت این سایتها

- هدر دادن زمان و انرژی جوانان

- عوارض نامطلوب جسمی و فکری

- سود جویی و کسب منافع برای سودجویان

- تقویت حس غارت و دزدی در ضمیر ناخودآگاه فرد

 

 
- تقویت حس خشونت با اقوام دیگر





توصیه می کنم قبل شروع به این بازی حتما این متن رو بخونین
و عاقبت بازی رو بدونین شاین هم وصیت نامه و یا به قول خودشان نوشته روی قبرشان!!!! سلام به همه هرکی که این متن رو میخونه. این متن مثل نوشته های روی قبره. قبیریکه یه قبیله توش دفن شده. اسمقبیله کامیکازه بود.
کامیکازه ها وقتی دیدن دارن شکست میخورن،گفتن میمیریم اما شکست رو نمی بینیم.ما هم دیدیم که خانوارز(جنگ خان ها) دشمن همه ی زندگیه ما شده، یه خنجر تو دستش، میخواد از پشت بزنه. هر روز داره مارو از دنیای بیرون از نت دور میکنه. همش با خودم میگفتم که دلیلش چیه؟! این سایت مگه چقدر درمیاره،مگه چقدر سکه توش خرج میشه.
باید بگم که بعد از اینهمه فهمیدم این سایت بیشتر کارش سیاسیه، من و تو رو میزاره سرکار.تاحالا فکر کردی چرا هر سوار سنگین(نوعی ایزار جنگی در بازی)نزدیک 2 دقیقه طول میکشه.ساختن انبار سطح 30 حدود 12 ساعت.
اگر فکر کنی میبینی که من و تو باید انبار سطح 30 بسازیم و یک روزمون رو تلف کنیم، تا خیلی ها از غفلت من و تو استفاده کنن،ما سرمون تو نت باشه، حضرات سوار اسب های چند میلیون دلاری تو اسطبل های سلطنتی شون بشن.من و تو هم مسخ بازی. به این فکر کنیم که عددی که هیچ ارزشی نداره رو زیاد کنیم یعنی تجربه (توضیح: افراد در بازی بر اساس میزان کسب تجربه رتبه بندی میشن). به هم فحش بدیم.هم دیگر رو فارم کنیم(فارم شدن به معنای مورد حمله قرار گرفتن توسط یك یا چند نفر به صورت مداوم و هدف از انجام این كار به دست آوردن منابع و افزایش تجربه است). برادرمن،خواهر من، برو تو زندگی رنک(رنکینگ) بزن این دنیا(توضیح: در بازی جنگ خان ها هر شخص باید برای ساختن قلعه خود یک دنیا رو انتخاب کنه) رو ول کن. ( برو زندگی واقعیت رو بساز) نه یه قلعه ی مجازی و حال یه بچه 12 ساله رو بگیر و اسم خودت رو بزار خان بزرگ.داداش برو برای آزادی و به نام عشق بیرون از بازی بجنگ ، با غول هایی که آدم میخورن بجنگ.صلیبی هات رو بزار خط 4 سنگینت رو هم بزار خط 4 بالستیکت رو هم همینطور.اصلا همه ی یگان هارو بزار خط 4 ، اما خودت بروخط یک وایسا، جایی که مرد ها وایمیستن.جایی که مرد ها تو تاریخ وایسادن.داداش من خواهر من، خط یک اگر بشکنه کی از ناموست دفاع کنه،کی از قلعه که وطنت باشه دفاع کنه، میان غارت میکنن،میرن. یادت باشه همه خط 4 خودت خط یک . بزار به سبکت بخندن،اما خودت میدونی این سبک، سبکیه که خیلی ها باهاش باختن اما مردونه باختن. و اونایی که بردن،جاودانه موندن.
خط یک جایی که وایسادنش شرف میخواد،برو توخط یک زندگی و جلوی سنگین هاشون وایسا ببین چقدر سخته.
ببین چقدر سخته تو خط 1 وایسی و از خانواده و ناموست دفاع کنی.
داداش نزار تو خط یک اسیر بالستیک خانوارز بشی،خیلی نامرد میزنه،میبینی که 1 سال از عمرت رو زد،بعد میبینی که از دنیا 1 سال عقب افتادی. پس مثل یه کامیکازه قبل از دیدن شکست مرگ رو تجربه کن. قلعه هات رو رها کن و برو دنبال گرفتن قلعه ی واقعی با قصر سطح 4 با یک نجیب زاده تو دنیای واقعی و بدون که نجیب زاده ی اصیل خودتی.

متاسفانه با وجود تاکیدات بیشمار مقام معظم رهبری از سالیان گذشته تا به امروز در مورد تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام شاخه های جدیدی از تهاجم فرهنگی بنام بازیهای آن لاین در بین جوانان کشور نفوذ کرده است.

یکی از نوین ترین این شیوه ها ارایه بازیهای آن لاین و حتی به ترجمه فارسی جهت انحراف و انحطاط جوانان این خاک و میهن توسط گروهی سود جو صورت میگیرد.

به عنوان مثال بازی آن لاینی تحت عنوان جنگ خانها مدتی است در بین جوانان ما شایع و گسترش یافته است.اینگونه بازیها ابتدا تبلیغ بازی رایگان بدون دانلود را میکنند .شیوه سود جویی بسیار ساده است. پس از مدتی که افراد زمان زیادی حتی بیش از 18 ساعت در روز را صرف این رقابت میکنند ودر صورت واریز نکردن مبلغ به حساب این سایتها از رقابت به طرز چشم گیری عقب میافتند.

بنابراین جوان و یا نوجوان که مدتی طولانی از زمان خود را صرف بازی کرده است برای پیش رفت بیشتر بسوی واریز پول و گرفتن امیتاز بیشتر تشویق میشود.و بازی بگونه ایست که اگر تماما آن لاین نباشید به اصلاح امکان مارش (حمله) از سمت بقیه در آن وجود دارد.

نتیجه آن که فرد مجبور است روزانه تا حد امکان بصورت آن لاین به بازی ادامه بدهد.جوانانی که  میبایست در این سالهای سخت هجوم همه جانبه منافقین و شیاطین غرب و شرق  از تمام زمان و وقت خود جهت پیشرفت آرمانهای کشور عزیزمان بهره بگیرند بصورت کامل از سیکل خدمت به کشور خارج گشته و تبدیل به منافعی برای برخی سودجویان میگردند.

برخی از عوارض اعتیاد به اینگونه بازیها به شکلی است که به راحتی میتوان این اعتیاد را با انواع دیگر اعتیاد قابل مقایسه یا حتی بدتر دانست. جنگ نرمی که دشمنان میخواهند که به هر طریقی به دنبال رخنه ایی بگردند تا جوانان کشورمان را به جای تبدیل به یک فرد سازنده تبدیل به یک معتاد آن لاین قرن حاضر نمایند.

عوارض فکری- بی اشتهایی-دلهره- حس خشونت - دوری فرد از کانون خانواده-کم تحرکی -بیخوابی -عصابنیت و... همگی از عوارض بیشمار این گونه بازیها به ظاهر جذاب و زیبا میباشند.

مفاهیم قوم عرب و پارس و فرانکها و ژاپنیها و...در این بازی حس نبرد با اقوام دیگر را تقویت میکند.چهره های زشت و عجیب از سربازان ایرانی فیلم 300 را برایتان یاد آوری میکند.قیافه های ایرانیان و پارس ها با لباس زره ای و ترسناک و قیافه های مضحک طراحی شده اند . اعراب هم چفیه بر روی صورتشان ترسیم شده است و بیانگر کسانی هستند که عملیات ها تروریستی را انجام میدهند  .این که این هجوم از سمت یهود به اسلام وایران میباشد گمانه زنیی بیش نیست اما اثرات سو این بازی نیاز به گمان ندارد و یک واقعیت عینی است.

جالب این است که این هجوم آشکار ضربه به انقلاب و کشور که توسط بعضی از سایتها هدایت میشوند که هنوز فیلتر نگشته اند!با توجه به تمامی موارد فوق و برای حفظ ارزشها وآرمانهای کشور اسلامی از مسئولین مرتبط شدیدا تقاضا داریم نه تنها اینگونه سایتها فیلتر شوند بلکه دست اندر کاران آن به جرم هدر دادان وقت و انرژِی جوانان این خاک و میهن مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند.

امید است با هدایت صحیح جوانان به سر منزلهای مقصود مهاجمان فرهنگی هیچ گاه به خواسته خود نرسند.

سایت زاویه بزرگترین سایت تولید نرم افزارهای فارسی برای تحقیق در مورد علل و عوارض این بازی یک راند کامل در این بازی حضور داشته و بنابراین ارسال مطلب بالا بدون تحقیق صورت نگرفته است.ما بی صبرانه منتظر پیشنهادات و نظرات سایر دوستان در این زمینه هستیم شاید خدمت کوچکی کرده باشیم به پیشرفت فرهنگی کشور عزیز اسلامی مان.

 

 

 

نقد و بررسی بازی آن لاین جنگ خانها یا جنگ نرم علیه کشور ایران

 

درتاریخ 15 اردیبهشت 91 پیامی از سمت مدیریت بازی به افراد فرستاده شد که بازی بیش از 21 ساعت !!! در شبانه روز را برای لذت بیشتر!!! مجاز دانست.

متن پیام بدین صورت است:

سلام و درود فراوان به کلیه خان ها
به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که کلیه توقیف های 21 ساعت بازی که به دلیل حضور متوالی بازیکن در بازی اتفاق می افتاد از حال به بعد مثل گذشته با دسترسی حمله خواهد بود .
باشد تا لذت بازی دو چندان شود.
با تشکر فراوان
تیم مدیرت


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, | 20:12 | نویسنده : رحمت |

نان 24 عیار

تاريخ : یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, | 12:2 | نویسنده : رحمت |

قیمت دلار عیار مدیران را مشخص کرد!!!

دلار =1        مدیران =0

باز هم مدیران اجرایی ما بازنده شدندو باز هم مردم بیچاره باید تاوان بی کفایتی مسئولان را بدهند.

چند روز است به این فکر میکنم که چرا موادی که در خود این کشور

تولید می شود ،مواد اولیه آن مال همین خاک است،نیروی کار این

سرزمین است،دیگر چرا گران میشود.به قول خودشان که ما در تولید

بنزین به خودکفایی رسیدیم،قیمت بنزین هم که این چند روز ثابت بوده

،باز به چه دلیلی این اجناس گران شده؟؟؟

  از کسی پرسیدم چرا شیر گران شده ،گاوش که مال خودمان است،دوشنده اش که روستایی زحمت کش ،پس چرا شیرگران شده؟

 

 جواب داد علوفه اش از خارج می اید وما در تحریم هستیم!!!

 

 در دل خود گفتم پس چه مدیران بی عرضه ای داریم که علوفه گاو را نمی توانند تولید کنند چه برسد به نان شب مردم.

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:, | 12:25 | نویسنده : رحمت |

اشهد ان محمد رسول الله

 

 رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران در بيانيه اي در اعتراض به فيلم توهين آميز به اسلام و مسلمانان افزود:

دشمنان اسلام، نفرت عميق خود را از گسترش جريان اسلامي جهاني نشان دادند و هدف آنها از اين کار خاموش کردن شعله احساس هاي ديني نزد نسل جوان مسلمان است که روز به روز، شعله ور تر مي‌شود. متهمان اصلي اين جنايت نفرت انگيز که قلب هاي مسلمانان را در همه جاي جهان شکست، دولت آمريکا و صهيونيست است

 

 

down-with-israel

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 23:32 | نویسنده : رحمت |

رسم گمنامی

 خواستیم برای ما نقاشی بکشد ، رسم گمنامی را به ما یاد داد!!

 

در برنامه جنگ ساحل بابلسر در ایستگاه مهدکودک این ویژه برنامه به خواسته مربی مهدکودک از او خواسته شد تا هر چه از برنامه در تصورشان است بر روی کاغذ ترسیم کنند .
او ساحل را همچون دره ایی از جهنم دانست و برنامه جنگ ساحل را محلی امن جهت استفاده درست و بهتر از سواحل می داند.
اما آنچه که ما را شگفت زده نمود این بوده که در پشت برگه نقاشی چیزی نوشت که در پایان کار مربی مهدکودک ساحلی متوجه آن گردید ولی اورفته بود...

منبع:سایت مشهد سر


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, | 23:44 | نویسنده : رحمت |

شهرک های ساحلی عیار فرهنگ سواحل مازندران نیست




به گزارش مشهدسر به نقل از بلاغ؛ در یکی از سایتهای مطرح کشور یادداشتی درباره سواحل شمال دیدم که متاسفانه برخی از سایت های شمالی هم متاثر از جو چنین تیترهایی به انتشار آن پرداختند؛ بهتر دانستم به مطلبی کوتاه ،برای اینکه بیش از این یک سایت ارزشی دچار جوگرفتگی ناشی از شبکه های اجتماعی به پخش تصاویری از سواحل شمال نشده، بپردازم.

یکی از برنامه هایی که بعد از 33 سال ازعمر پربرکت انقلاب اسلامی به اجرا درآمد و توانست برای اولین بار نه تنها در استان مازندران بلکه درسطح کشور، با تلاش های صورت گرفته از طرف مسئولین استانی بالاخص با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی انجام پذیرفت؛ طرحی بعنوان ساحل سالم بود که درتمامی شهرهای ساحلی استان مازندران بصورت یکپارچه و با برنامه ریزی خاص به اجرا درآمد .



 

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, | 23:43 | نویسنده : رحمت |

حدیث عشق

 امام علی علیه السلام فرموده اند: 

اَلنّاسُ كَالشَّجَرِ شَرابُهُ واحِدٌ وَثَمَرُهُ مُختَلِفٌ؛
مردم همانند درختان اند كه آبشان يكى است و ميوه هايشان گوناگون.

غررالحكم، ج2، ص136، ح 2097


اَلنّاسُ إلى أشكالِهِم أَميَلُ؛
مردم به همانند خود، بيشتر تمايل دارند.

بحارالأنوار، ج78، ص92، ح100


اَلنّاسُ أعداءُ ماجَهِلوا؛
مردم، با آنچه نمى دانند دشمن اند.

نهج البلاغه، حكمت 438


إِنَّ لِلقُلوبِ شَهوَةً وَكَراهَةً وَإِقبالاً وَإِدبارً فَتوها مِن إِقبالِها وَشَهوَتِها، فَإِنَّ القَلبَ إِذا اُكرِهَ عَمِىَ؛
دلها را حالتِ خواستن و ناخواستن و روى آوردن و پشت كردن است. از راه خواسته ها و تمايلات سراغ قلبها برويد، چرا كه اگر دل را به كارى مجبور كنند، كور مى شود.

نهج البلاغه، حكمت 193


مَن لَم يُحسِن ظَنَّهُ استَوحَشَ مِن كُلِّ أَحَدٍ؛
آن كس كه گمان خود را نيكو نسازد (و بدبين باشد) از هر كسى وحشت مى كند.

غررالحكم، ج5، ص442، ح9084


يَكْتَسِبُ الصّادِقُ بِصِدْقِهِ ثَلاثا:حُسْنَ الثِّقَةِ بِهِ، وَالْمَحَبَّةَ لَهُ، وَالْمَهابَةَ عَنْهُ؛

راستگو با راستگويى خود، سه چيز را به دست مى‏آورد: اعتماد، محبت و شكوه (در دل‏ها).

غررالحكم، ج 6، ص 480، ح 11038


صِلَةُ الرَّحِمِ توجِبُ المَحَبَّةَ وَتَكبِتُ العَدُوَّ؛
صله رحم، محبّت آور است و دشمنى را از بين مى‏برد.

غررالحكم، ح 5852


اَلنُّصحُ يُثمِرُ المَحَبَّةَ؛
خيرخواهى محبت‏آور است.

غررالحكم، ج1، ص161، ح613


خَوافِى الخلاقِ تَكشِفُهَا المُعاشَرَةُ؛
خصلت ها و اخلاق پنهان را، معاشرت آشكار مى سازد.

غررالحكم، ج3، ص466، ح5099

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, | 22:41 | نویسنده : رحمت |

روزه از دید ائمه اطهار

 

 

رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم):
صوموا تصحوا؛
روزه بگيريد تا تندرست باشيد.

نهج الفصاحه ح 1854.

 
رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم):

من اشبع صائما سقاه الله من حوضى شربة لايظماء بعدها؛
هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس از آن هرگز تشنه نشود.

دعائم الاسلام 1/269.

 

رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم):

اللهم لك صمنا وعلى رزقك افطرنا فتقبله منا ذهب الظماء وابتلت العروق وبقى الاجر؛
بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى رفت و رگها شاداب شد و پاداش ماند.

كافى 4/95/1.

 

رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم):

من منعه الصوم من طعام يشتهيه كان حقا على الله ان يطعمه من طعام الجنة و يسقيه من شرابها؛
هر كس روزه ، او را از خوردن غذايى كه اشتهاى او را دارد، باز دارد، بر خداست كه او را از غذاى بهشت سيرش كند و از نوشيدنى بهشت به او بنوشاند.

بحارالانوار 40/331/13.

 

امام على (عليه السلام):

ليس الصوم الامساك عن الماءكل والمشرب ، الصوم الامساك عن كل مايكرهه الله سبحانه ؛
روزه امساك از خوردن و آشاميدن نيست بلكه روزه ، خوددارى از تمامى چيزهايى است كه خداوند سبحان آنها را بد مى داند.

شرح نهج البلاغه 20/299/417.

 

امام على (عليه السلام):
نوم الصائم عبادة وصمته تسبيح ودعاؤ ه مستجاب وعمله مضاعف . ان للصائم عند افطار عند افطاره دعوة لاترد؛
خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است . دعاى روزه دار به هنگام افطار از درگاه خدا رد نمى شود.

الدعوات للراوندى ص 27.

 

امام صادق (عليه السلام):
اما العلة فى الصيام ليستوى به الغنى والفقير وذلك لان الغنى لم يكن ليجد مس الجوع فيرحم الفقير لان الغنى كلما اراد شيئا قدر عليه ...؛
علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را احساس نكرده تا به فقير رحم كند چرا كه ثروتمند هر گاه چيزى بخواهد مى تواند فراهم كند...

بحارالانوار 96/371/53.

 

امام صادق (عليه السلام):

الصوم جنة من آفات الدنيا وحجاب من عذاب الاخرة ؛
روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت .

مستدرك الوسائل 7/369/841.

 

امام صادق (عليه السلام):

الصوم فوه لايتكلم الا بالخير؛
روزه دارى (در حكم ) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.

بحارالانوار 96/325/15.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



تاريخ : شنبه 6 مرداد 1391برچسب:, | 23:57 | نویسنده : رحمت |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد