رابطة با خدا

رابطة با خدا

خدايا، آرزو داشتم صد جان داشتم و در راه تو فداي راهت مي‌كردم.

مسعود تقوازاده

   ******************

او را بپرستيد، او را بستاييد كه اوست نگهدارندة شما، كه تنها اوست ياور شما، كه تنها اوست بخشندة مهربان.

سعيد پيشگو

 

  ******************

بدانيد كه خدا بخشنده و مهربان است؛ بخشنده‌اي كه با هزاران بدي نسبت به او بازهم در صورت توبه به درگاهش و بازگشت به سوي او ما را خواهد بخشيد، همان‌طور كه وعده داده و خداوند هيچگاه خلف وعده نمي‌كند.

عباس توانگر

  ******************

 كاري كه رضا و خشنودي خداست به هر كاري كه هواي نفس و قهر و خشم خداست مقدّم شماريد و به راه رضاي خدا و خلاف هواي نفس كوشيد، و هميشه در تعارض حقّ و باطل طرفدار حق و مخالف باطل باشيد،‌ و بدانيد كه خدا از ضعيفترين مرتبه ما را به عزّت و قدرت مي‌رساند؛ و از خدا بخواهيم و بكوشيم كه با ياري او قوة خود را به راه اطاعت و بندگي و معرفتش صرف كنيم، نه راه عصيان و ظلم به خلق خدا.

حسن نوفلاح

  ******************

 پيام به امت اسلامي: در همه كارها به خدا توكّل كنيد. اين نفس ضعيف را اگر خدا يك لحظه به خودمان واگذارد ديگر واي به حالمان است. هميشه به ياد خدا باشيد و از خدا همه چيز را بطلبيد. و تكيه‌تان فقط به خدا باشد، و بدانيد اگر با خدا باشيد خدا نيز با شماست.

محمدرضا طاهري

 ******************


 هر چه درتوان داريد در راه خدا كوشش كنيد، چرا كه ما براي خدا هستيم و اگر براي غير خدا كار و كوشش كنيم به خطا رفته‌ايم. و تقواي خدا پيشه‌ كنيد كه اين منطق مجاهدان راه خداست و نجات همه در تقواست. و اين است كه منطق آنها انسانهاي مادّي را به حيرت واداشته است. بلي، تقوا و آن حس فداكاري و ايثار آنها در راه الله و معبود و محبوب ومقصود خويش است، چرا كه حس فداكاري بهترين ميوة درستي است وكسي كه به ارادة خود تن به مرگ در راه الله مي‌دهد، هر گونه شبهه وشائبه‌اي از دورويي و درغگويي را از خود دور مي‌كند و باعث رسوايي منافقين و دورويان مي‌گردد.

محمود طهماسبي‌پور


*******************
من از ملّت شهيدپرور مي‌خواهم تنها به خدا فكر كنيد. سعي كنيد تمام كارهايتان در راه خدا و براي خدا باشد.

سعيد طاهرنژاد

  ******************

 سخنم به خواهران و برادران رزمنده و مسلمان اين آب و خاك چنين است: كسي كه در راه خدا كشته مي‌شود هرگز نمي‌ميرد، بلكه زنده است و نزد خدا روزي مي‌خورد. و كسي كه به جبهة حق عليه باطل مي‌رود از روي آگاهي و ايمان قوي به آنجا مي‌رود و هيچ زوري او را به جبهه نفرستاده است، بلكه خود آن فرد است كه به حرف خدا گوش فراداده و راه الله را انتخاب كرده و به سوي آن پرواز مي‌كند و زور درمورد ايمان معني ندارد.

سيد مصطفي ياسيني

   ******************

 ما نسبت به پروردگار خود وظايف و مسئوليتهايي داريم كه هيچ كس به عذر و غفلت و ناآگاهي نمي‌تواند از زير بار مسئوليت شانه خالي نمايد.

 برادران و خواهران عزيزي كه سخن مرا مي‌خوانيد يا مي‌شنويد، امروز پروردگار عالم منت بر ما نهاده و رهبري براي ما فرستاده،‌ كه ما را به نور دعوت مي‌كند و از ظلمت مي‌رهاند، برماست كه غفلت نكنيم، زيرا اگر غفلت نماييم به عذاب پروردگار دچار خواهيم شد.

غلامرضا پناهي‌فر

  ******************

 اگر كسي بخواهد راه شهيد را دنبال كند، فقط و فقط براي خدا باشد.

سيدعلي كشميري

  ******************

دوستان، مرگ حقّ است و زندگي هم گذر از اين معبر مي‌باشد. امّا، چه خوب است كه مرگ در راه خدا، و جهاد در راه خدا باشد. چون اين امر باعث مي‌شود، كه انسان عاشق خدا بشود و به لقاءالله بپوندد.

حسن اميني

 
  ******************
 
آيات قرآن را مطالعه و دقّت كنيد. در خلقت خدا دقّت كنيد. در نظم و نظام هستي دقت كنيد و در تاريخ گذشتگان،‌ در معجزات رسول اكرم(ص) و انبيا(ع) در شخصيّت حضرت علي(ع)‌در زندگي و خوي و خلق امام حسن(ع) و حضرت فاطمه(س)، و در ايثار و مجاهدت بي‌نظير امام حسين(ع) دقت كنيد.

حميدرضا كاظميان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 مهر 1390برچسب:, | 10:45 | نویسنده : رحمت |