توبه نامه یک بسیجی شهید

توبه نامه یک بسیجی شهید

رباره آیه 8 سوره تحریم تفاسیر و بحث های زیادی وجود دارد. در این مجال کوتاه، تنها یکی از کاربردی ترین روش های عمل به این دستور الهی و نتیجه آن را به حضورتان تقدیم می کنیم. جواد عنایتی ، از اهالی کاشان ،تصمیم می گیرد به فرمان الهی در سوره تحریم عمل کند

بسیاری از ما، این فرمایش خداوند عالمیان در سوره تحریم، آیه 8 را شنیده و خوانده ایم که :

«یا أیُّهَا الذِّینَ آمَنُوا تُوبُوا إلی اللهِ تَوبَةً نَصُوحاً عَسی رَبُّکُمْ أنْ یُکَفِّرَ عَنکُم سَیِّئاتِکُم وَ یُدخِلَکُم جَنَّاتٍ تَجری مِن تَحتِها الأنهارُ»
ای کسانی که ایمان آورده اید! توبه کنید، توبه ای خالص، امید است [با این کار] پروردگارتان گناهانتان را ببخشد و شما را در باغهایی از بهشت که نهرها از زیر درختانش جاری است، وارد کند.»

به گزارش مشرق، پیرامون این آیه بحث ها و روایات تاریخی و کلامی زیادی وجود دارد که برای اطلاع از آنها می توانید به کتب تفسیر و منابع فقهی مراجعه کنید. در این مجال کوتاه، تنها یکی از کاربردی ترین روش های عمل به این دستور الهی و نتیجه آن به حضورتان تقدیم می شود. باشد که در دل های سیاه ما غرق شده گان در گرداب عادات سخیف انسانی کارگر افتد:

جواد عنایتی، یک بسیجی از اهالی کاشان، در بهار سال 1363 هجری شمسی، تصمیم می گیرد به فرمان الهی در سوره تحریم عمل کند و این تصمیم خود را این گونه مکتوب می کند:

این جانب جواد عنایتی در روز یکشنبه، تاریخ 9 /2/ 63 در ساعت 5/5 بعد از ظهر توبه کردم و از این تاریخ به بعد هرگز دنبال گناه نمی روم.

جناب جواد عنایتی، حدود دو سال و نه ماه بعد، به تاریخ ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای ۵ در شلمچه مزد خود را دریافت می کند و بال در بال فرشتگان می گشاید.
روحمان با یادش شاد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, | 21:16 | نویسنده : رحمت |