صحبت دوستانه

صحبت دوستانه

به نام خدایی که در اسمان و زمین جز او کسی لایق پرستش نیست .

باسلام درون به اقا امام زمان(عج)ونائب بر حقش علی زمان مقام معظم رهبری وروح پر فتوح روح خدا رهبر کبیر انقلاب ولاله های پرپر کربلای ایران. وسلام ویژه خدمت عزیزان دلم وهمه ی کسانی که از این وبلاگ دیدن میکنند.در جایگاه ومقامی نیستم که بخوام برای بزرگوارانی چون شما دوستان بنویسم.واصلا نمیدونم چی شد که مینوسم.راستش بار اولم که دارم به صورت کتبی نگارش میکنم.انقدرم دعا دعا کردم که بد ننویسم باره اولی.ولی ایشاا.. اگه بدم بود خودتون به لطف خودتون می بخشید.

بزارید اول از خودم بگم:اسمم رحمت ولی صدام میکنن علی.خودم علی از رحمت بیشتر دوست دارم.

دانشجوی کارشناسی رشته الکترونیک

اهل :مازندران-بابلسر

22 سالمه (لازم به ذکر متولد اردیبهشت این از بقیه مهمتر بود)

همه ی امام رو دوست دارم ولی یکی رو عاشقشم بله.. سید ومولام امیرالمومنین

حالا بریم سراصل مطلب واقعیتش من با این عید 90 هفتمین سالمه عید میرم کربلای ایران.وای نمیدونین تو عید چه حالی داره اونجا انگاری رفتی بهشت.منم تو این فکر افتادم یه وبلاگ بزنم با این موضوع وچون عموی خودمم شهید دیگه دوبله شارژشدم وتصمیم گرفتم یه وبلاگ با محوریت شعر دفاع و ولایت بزنم.اکثر مطالب به صورت شعر گنجونده شده وشعرهایی هم هست که شاید زیاد خونده باشین ولی به نظر خودم تاثیر گزار هستن و میتونن واسه چند لحظه هم شده ادم وادار به خوندن یا تامل تو ابیاتش کنند.وبیشتر هدف خودمم رو همین موضوع بود چون از نظر روان شناسی شعر بیشتر از متن روی ادما تاثیر میزاره.حالا با این وجود شکر خدا که تا حالا خوب جواب داده ایشاا.. به کمک شما دوستان بهتر هم میشه.

در اخرم یه خواهش برادرانه دارم که اگه نقاط ضعف یا قوتی دارم گوش زد کنید حتما.و اینکه اگه مطلب یا شعر ی که خوندید وبهتون چسبیده ما رو هم از فیضش محروم نکنید.

اینم ادرس ایمیلم:rahmat_gh1990@yahoo.com

منتظر اشعار زیبا وانتقادات کوبندتون هستم. ممنون

یا علی






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, | 21:40 | نویسنده : رحمت |