بزرگترین خانواده های جهان

بزرگترین خانواده های جهان

   بزرگترین خانواده جهان با 107 زن و 185 فرزند

رسانه‌هاي نيجريه اعلام كردند كه يك مرد 87 ساله اهل اين كشور با داشتن 107 زن و 185 فرزند داراي بزرگترين خانواده جهان است.

براساس گزارش رسانه‌هاي رسمي نيجريه، اين مرد هم اكنون با 86 تن از زنان خود زندگي مي‌كند؛ چرا كه 12 تن از آنان طلاق گرفته و 9 تن ديگر هم فوت كرده‌اند.

اين مرد 87 ساله كه «بللو ماسابا» نام دارد، در اين باره به روزنامه لس‌آنجلس تايمز، يادآور شد: من از اينكه با زنانم و 185 فرزندم زندگي مي‌كنم بسيار خوشحالم.

به گزارش ايسنا، در گزارش اين روزنامه همچنين آمده است كه خانواده اين مرد نيجريايي پنج هزار عضو دارد كه شامل عموزاده، عمه زاده، خواهر، برادر و فرزندان آنان مي‌شود. علاوه بر اين، يكي از فرزندان اين مرد ماه گذشته به دنيا آمده است. همچنين اين مرد همراه با خانواده پرجمعيتش در يك منزل با 89 اتاق زندگي مي‌كند. 

مردی با ۳۹ همسر که بزرگترین خانواده دنیا را دارد !

زیونا چانا (Ziona Chana) به همراه ۳۹ همسر و ۹۴ فرزند و ۱۴عروس و ۳۳ نوه اش در یک خانه بزرگ زندگی میکند البته لفظ ساختمان شاید برای توصیف آن بهتر باشد چون این منزل چهار طبقه بیش از یکصد اتاق مجزا دارد و در مرکز دهکده باکتوانگ (Baktwang) در ایالت میزورام (Mizoram) هندوستان قرار گرفته است.

آقای چانا می گوید: من از اینکه بنده خاص خدا بوده ام خوشحالم و او مسئولیت نگهداری از افراد زیادی را به من داده است. من از اینکه ۳۹ همسر دارم و بزرگترین خانواده جهان را اداره می کنم خوشحالم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 13:15 | نویسنده : رحمت |