سخنان ارزشمند

سخنان ارزشمند

    

    پندار ما این است که ما مانده

     ... ایم وشهدا رفته اند

     اما حقیقت ان است که زمان

     مارا با خود برده است

    ...وشهدا مانده اند

 

 جنگ !کجایی ؟که دلم تنگ توست

رقص جنون تشنه ی اهنگ توست

جنگ !کجایی؟که دلم خون شده ست

زاده ی لیلای تو مجنون شده ست

حیف که فصل تو فراموش شد

لاله ی جان سوز تو خاموش شد

فصل تو فصل دل واغاز بود

فصل رها گشتن وپرواز بود

 

دلم تنــگ شهیـدان اسـت امشب ***** كه همرنگ شهیدان است امشب
من از خـون شهیـــدان شـرم دارم ***** كه خلقی را به خود سرگـرم دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, | 21:54 | نویسنده : رحمت |